عاشقت شدم


♥گفتی:دوست دارم♥

♥به حرفت خندیدم♥

♥گفتی:عاشقت شدم♥

♥گفتم:دروغ♥

♥گفتی:میخوامت♥

♥گفتم:از این حرفا زیاد شنیدم♥

♥گفتی:به خدا راست میگم

♥گفتم:همه اولش اینو میگن 

♥خواستم برم که.....♥

♥دستمو گرفتی تو چشمام نگاه کردی ♥

♥گفتی:منتظرت میمونم ♥

♥وقتی نگاهت کردم♥

♥برق چشمات♥ 

♥آهنگ صدات♥

♥منو برد به یک دنیای دیگه ♥

♥دنیایی که توش من بودم و تو ♥

♥و اونجا بود که ♥

♥خودمو بدون, تو هیچ دیدم♥

♥گفتم:هیچ جا بدون تو نمیرم♥

♥بغلت کردمو بوسه ای رو لبات زدم♥

♥به زیبا ترین لحظه زندگیم رسیدم♥

♥اینو بدون تا آخر عمرم بی تو هیچم♥

♥به من امید زندگی میدی♥



این نظر توسط نارنج در تاریخ 1391/11/24/2 و 17:45 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

كودكان خدا منتظر تو هستند
بعد از خدا به تو اميد بسته اند
به دستان تو زل زده اند
آيا دلت مي آيد كه دستان آن ها را پس بزني؟
پس ميان اين شلوغي شهر انسانيت كجا رفته؟
Childrenofgod.loxblog.com


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: